الثلاثاء، 29 ديسمبر 2009

fuck for frinds for ever


لسه فاكر قلبي يديلك أمان ولا فاكر كلمة حتعيد اللي كان ........لسه فاكر ؟؟؟؟؟كاااااااااااان زمان


الحديث هذه الأيام عن أنفلونزا الخنازير لا ينتهي مع ذلك نري الاستعدادات لاحتفالات رأس السنة تجري على قدم وساق تري هل سيمنع التقبيل (البوس) بعد دقات الساعه ال12 صباحا أم أن الموضوع لا يمكن أن يصل لهذه الدرجه بوسوا براحتكم الفيرس هوا كمان صاحب مزاج  ومش حيقرب ليكم  لأنه واخد تيكي لحفلة رأس السنه  ونازل بوس فيها
ولا أقولك ليه يبوس ماهوا طول السنه عمال يبوس في العالم كله   http://platform.ak.fbcdn.net/www/app_full_proxy.php?app=220749390478&v=1&size=z&cksum=960374321b757d6dda81e1a680cac0e7&src=http%3A%2F%2Fwww.dehjet.com%2Fgfba2%2FImages%2FQuizResult%2F3151990-0382.jpg
أحلى أغنية سمعتها السنه المخروم هدي كانت إيه؟
عندي ليكوا ألبوم عشته في عام 2009
وهو كالتالي :-
مظلوم –محمد محي
بفكر فيك –هيثم شاكر                                                                     
نسيت أنساك-فضل شاكر
وعد عليا –زيزي
يهمك في إيه-عمرو دياب
طمني-عمرو دياب
حعيش حياتي –تامر حسني
تامر حسني-com back 2 me
لكن احلى بل اروع بل اشد بل التوب ان صح التعبير هي للفنان المثل    حسين الجسمي
6 الصبح  
مشاهدة الصورة بالحجم الكاملخطيييييييييييييره وايد http://onlion.elaphblog.com/posts.aspx?U=3217&A=33962

الاغنية بتقول :                       

بتعدي في حته .. انا قلبي بيتكسر مية حته
افضل في مكاني .. انشاالله لسته الصبح بفكر فيه
تقابلني في سكه قصادي تفوت .. ببقى انا على تكه ومش مضبوط
حد يقولي اعمل ايه .. يحكمني عليه
ليه يا حبيبي من يوم ما قابلتك .. وانت في كوم والدنيا في كوم
ليه عمري اللي فات والماضي قبلك .. كان فاضي ومالوش ولا اي لزوم
عملتلي إيه يوصلني للي انا فيه .. الله يجازيك
---
لا في بينا لا عشره ولا معرفه .. وابصم بـالعشره
خلاص بـالشفا انا من دلوقتي ورايح .. مجنون بيك 
هافضل ورا منك .. الف وادور 
انشاالله ان روحت لمية دكتور .. يا حبيبي دوايا ان انا استنى عينك
ليه يا حبيبي من يوم ما قابلتك .. وانت في كوم والدنيا في كوم
ليه عمري اللي فات والماضي قبلك .. كان فاضي ومالوش ولا اي لزوم
عملتلي إيه يوصلني للي انا فيه .. الله يجازيك 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ارتاح يا اسماعيل كتك ستين نيله فيك وفي شكللك ادينا طلعنا من كاس العالم يا متخلف يا أرعن يا سيس يا تيت يا حقنه شرجية في وريد المجتمع
وفيها ايه لما نزعل كمصريين ان احنا انضرب مننا حد فيها ايه لما نقول ك سام الجزايرين اللي ضربوا المصريين في السودان
كل واحد حر يقول اللي هوا عايزه مدام مافيش حاجه خايف عليها لا كرسي ولا  أي كسي

12438_1069265787233_1693766995_142367_4960972_n.jpgمن الاخر انت كتله من الفشل والنجاح الوحيد ليك انك نجحت انك تفشل  كتك ستين نيله فيك وفي اهللك يا خنيق يا هلهوله ياللي في طيزك امبوله

سؤال : ايه اكتر حيوان  بيخوف في الدنيا

اللي بيقول عععععععععععععععاو         
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:wddnXqljZS1rxM:http://www.messengermods.com/data/media/4/Lion_white-001.jpg
ولا اللي بيقول خخخخخخخخخخخخخخاو
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:YelGQF08rlXVwM:http://www.mexat.com/vb/attachment.php%3Fattachmentid%3D284602%26stc%3D1%26d%3D1182039485
ولا الحيوان اللي بيقوووووووووووووول    بخ